tirsdag 1. september 2009

Ingen kontakt med Harry


Var på jobb i dag for første gang. Godt å ha noe å gjøre, noe annet å tenke på.
For ellers er det lite lyspunkter: I forrige uke fikk jeg kontakt med Harry Hole som da befant seg i Hong Kong. Han fløy til Norge og jeg hadde et håp om at han kunne etterforske saken og finne ut hva som egentlig skjedde med Borgny.
Men siden lørdag har jeg ikke hørt et ord fra ham. Han tar ikke telefonen og ingen ser ut til å vite hvor han er.
Mine henvendelser til KRIPOS blir bare møtt med svada-svar og byråkratisk bullshit.
Borgny ble drept på en grusom måte, og jeg vil aldri få ro om jeg ikke får vite hvem som gjorde det. Og hvorfor.

3 kommentarer:

  1. Føler med deg i en vanskelig tid, Arne. Som sagt, bare ta kontakt om det er noe jeg kan hjelpe deg med.

    Svein Erik

    SvarSlett
  2. Arne, prøvde å ringe deg. De sa på radioen at en politimann er savnet i Oslo. Se også denne: http://www.youtube.com/watch?v=8WNvI60_45o
    Er redd Hole ikke kan hjelpe deg nå.

    Ring meg da!

    Sissel.

    SvarSlett
  3. Hei Arne - vår medfølelse i denne vanskelige tiden.
    Jfr. innlegget over er nok Harry satt ut av spill, og vi etter hvert en større gruppe som forsøker å finne ut hva som har skjedd med ham. Vi tror hans forsvinning har sammenheng med Borgnys tragiske bortgang, og kanskje ett dødsfall til som har lignende modus. I tillegg ser vi internasjonale forbindelser.
    Ut fra Harrys notater (som har blitt funnet) forstår vi at du kanskje har hatt et møte med ham, og at du har tanker om hva som har skjedd.
    Det hadde vært til stor hjelp om du kunne dele disse tankene med oss på denne bloggen, eller evt. her; www.savnet-harryhole.com

    SvarSlett