torsdag 3. september 2009

Frolfjellet


Nok en halv dag på jobben, resten ble brukt på å gå i fjellet. Frolfjellet er flott nå i september, naturen maler med høstfarger og stillheten er mektig. Uansett hva som skjer, har jeg bestemt meg for å jobbe mindre. Har allerede spurt Dag-Henning om han kan overta en del av oppgavene mine.

Sissel: Beklager, men jeg orker ikke ta telefonen om dagen (og ved Heståa og oppover der jeg gikk i dag er det jo knapt dekning), men skal ringe deg imorgen. Ja, jeg har sett videoklippet. Grusomt, stakkars mann. 

Og til deg, Anonym: Ja, jeg har hatt kontakt med Harry, men bare på telefon. Jeg ringte ham mens han var i Hong Kong og gjorde en slags avtale med ham. Jeg har imidlertid lovet ham å si minst mulig om hva vi har pratet om - utover at han var innstilt på å se nærmere på hva som hendte med Borgny. Nå har jeg som sagt ikke hørt fra ham siden lørdag morgen, men jeg vil holde mitt ord enn så lenge. Jeg håper alt er bra med ham, men i alle de tre samtalene vi hadde gikk det tydelig fram at noe plaget ham, han var svært forsiktig og ringte meg alltid opp fra forskjellige eller skjulte numre.
...
Ikveld har gamle skolevenninner av Borgny vært på besøk med blomster, noe jeg satte stor pris på. Nå prøver jeg å se litt på tv, partilederutspørring på TV2...i dag er det Erna. Sikkert ikke hennes feil, men jeg klarer ikke konsentrere meg om noe av det hun sier. 
Min stemme går til Jens uansett. Selv om han snarest må gjøre noe med KRIPOS' forhold til åpenhet og pårørendes rettigheter.

3 kommentarer:

  1. Hei. Håper alt er bra med deg.

    Vi er på utkikk etter en Charlotte Lolles som muligens kan ha kjent din datter, hun kan være viktig i denne saken, så lurte på om du kjenner til dette navnet?

    SvarSlett
  2. Anonym - hvem nå du enn er,
    nei jeg kjenner dessverre ikke til noen Charlotte Lolles.
    Hvorfor er hun viktig?

    Arne.

    SvarSlett
  3. Ting kan tyde på at hun har blitt utsatt for det samme som din datter. Det kunne hjulpet om vi hadde mottatt noe informasjon om hva du har diskutert med Harry hole. Men vi skal så klart ikke trekke deg inn i dette. Om du ønsker, så kan vi kontaktes på andre måter en dette om du ønsker å fortelle noe.

    SvarSlett